Странице

понедељак, новембар 27, 2017

Kad se nesporazum ispegla blam postaje smešna dogodovština koja se prepričava

Pre par godina smo se pošteno napili kod druga na punoletstvu.
Kafanica, živa muzikica i ko zna koliko kog pića.
Popila sam poprilično, dovoljno da ne znam koliko.


Zove me drug par dana nakon žurke i kaže:
„A što si ti, ludačo, mahala mom teči?“
Ja šokirana, ne da nisam nikome mahala, nego nisam sigurna da l jesam:
„Šta sam i kome bre radila?“
Kaže on:
„Mahala si mom pedesetogodišnjem teči, sram te bilo“
Ja promenila sto boja, počela da se znojim, a on počeo da mi objašnjava s kim sam sedela, pričala, pevala i kako sam mahala...
Ukapiram na kraju da sam pokušavajući da nađem svoju čašu bez dna malo izgubila kompas i tražila je iznad stola, i to dovoljno iznad da je čovek koji je sedeo preko puta mene za istim stolom pomislio da mu mašem
Kaže drug:
„Ma, pet minuta mašeš ti njemu – maše on tebi.
Prvo se smešk'o, a posle te čudno gled'o i na kraju ust'o, pomerio se malo dalje, pa video da mašeš zidu, a ne njemu.
Ja ga pit'o što ti je mahao, a on rek'o da je lepo vaspitan i da je kulturan“

Pričam danas sa tim drugom, kaže mi:
„Ma, pozdravlja tebe moj teča puno i maše ti.
Kad god gledam snimak s punoletstva smejem se k'o lud dok mi suze ne krenu, a smeje se i teča bez obzira na to što je tetka 'tela da ga ubije“
Dobro je kad tetka nije tad došla mene da ubije, pa sad mogu da se smejem ovome.

A još bolje je kad se nesporazumi ispeglaju, pa kad svi zajedno možemo da se smejemo.

Autor teksta: Milica Janković

Нема коментара:

Постави коментар