Странице

недеља, април 19, 2020

Zaljubljivanje

Često čujemo tvrdnje da je sve u fizičkom izgledu ili da ljudi samo na njega obraćaju pažnju, pa se ponekad s razlogom zapitamo: „ Šta je ljudima sa oštećenim vidom bitno na prvu loptu? Šta ih je privuklo partneru“? Na ova pitanja nam odgovara ovaj članak.



Nemanja Crnatović, operski pevač

kada govorimo o devojkama svaki pripadnik muškog pola ima svoje kriterijume koje bi voleo da ima kod svoje devojke. Moji kriterijumi su jednostavni . 1. Devojka koja bi bila sa mnom bilo bi poželjno da bude komunikativna . 2. Duhovita. 3. Da bude kulturna: poželjno bi bilo da ne gleda sadržaje kao što su Rialiti programi, televizija „Pink“, i da ne sluša šund muziku. Već naprotiv da sluša rok ili starogradsku muziku. 4. Ne mešati se u život partneru. Da pojasnim na jednom primeru: Kada ona zacrta da ode u tržni centar nikak
ko nebi bilo dobro da na taj čin natera i mene. Jer ako me dobro poznaje znaće da isprobavanje garderobe ne podnosim. 5. Bilo bi jako bitno da nema predrasude na osobe sa invaliditetom. 6. Bilo bi jako lepo da prati fudbal jer se onda nebi smo svađali šta će ko i gde da gleda.






Nikolina Milojević, muzička umetnica



Pošto ja imam dečka, prvo što me je privuklo jeste boja glasa. Moje neko pravilo je da moj tip muškarca ima malo dublji glas, ne preterano dubok, ali opet dubok. Zatim, druga stvar, jeste njegovo ponašanje, pa zatim parfem.










Biljana Aleksić, prevodilac


Prvi utisak: fizičke karakteristike kao što su fin glas, glatka koža (sto se da primetiti iz rukovanja) i neko ko lepo miriše, ne moraju to ni da budu parfemi, kul omekšivac ili šampon itd su sasvim ok
Ponašanje: neko ko je tih, nenametljiv i ko razume da i u ličnoj komunikaciji postoji mesto i vreme za neformalnost, ali i za učtivost i takt. Neko ko je mirnog temperamenta i nije sklon naglim, neočekivanim ili nepromišljenim potezima. Neko ko je čak pomalo stidljiv. Možda je to zato što mi je onda lakše da ja budem ta koja na neki način određuje tempo i donosi odluku o tome kada je vreme za prvi korak, a i misterioznost koja dolazi kao posledica takvog karaktera doprinosi celokupnom utisku.
Neko ko je spreman da podrži kad treba, ali i da mi da prostora. Neko ko se kloni klišea i izbegava beskrajna ponavljanja bilo čega. Neko ko se divi ljudskoj hrabrosti i dostignućima, ali i razume slabost individue koju svi ponekad iskusimo i na sopstvenoj koži. Dakle neko kao na primer Ronnie...
.




Goran Torbica, sportista


Pa verovatno prvo primetim taj fizički izgled, kao i svaki muškarac. Imam još dovoljno toliko vida da mogu da primetim (smeh) Drugo što primetim je govor tela. To verovatno većina muškaraca ne primećuje ili ne obraćaju pažnju dovoljno na to, ali eto, ja primećujem. Sve zavisi kome je šta važno i kakve namere ima sa tom devojkom (smeh) Nismo svi isti. Fizički izgled je širok pojam, ali opet, sve zavisi kome se šta sviđa.U glavnom, meni je nekako najbitnija ta energija između muškarca i žene. Bitno mi je da li se to poklapa ili ne. Ima mnogo lepih devojaka sa odvratnim ponašanjem, to odmah da se zna! Jedna od najbitnijih karakternih osobina koju tražim u devojci je iskrenost. Ne mogu da podnesem da me neko laže, jer ni sam ne volim da lažem. Onda dolaze: poštovanje drugih ljudi, ljubaznost, samopoštovanje, tu može da se ubroji i samopouzdanje, da devojka ima neko određeno, ali ne opet, možda, da ima previše samopouzdanja, bar ne da ga pokazuje mnogo pred muškarcem kako bi se on osećao malo važnijim. To mnoge iskusne devojke rade (smeh) Jako je bitno i poverenje, jer to je nešto što mnogo zbližava ljude. Tu su i međusobno razumevanje, i komunikacija...U glavnom ja smatram da devojka treba da se trudi (ako želi, naravno) da bude što ženstvenija, ali svi smo različiti. Mi muškarci bi trebalo da budemo što muževniji (smeh) Sad mnogi psiholozi kažu da smo mi muškarci možda manje muškarci, nego što su naši preci bili, ali ne znam zašto. Kada se radi o muško – ženskim odnosima mislim da svako nađe ono što traži i zato bi trebalo da pazimo šta tražimo, odnosno, šta želimo, da ne bismo našli nekoga ko nam ne odgovara. Komunikacija između to dvoje ljudi bi trebalo da bude dosta otvorenija, iskrenija na početku... Jednostavno da ne bismo gubili vreme. Prosto na početku da se vidi da li tu osim privlačnosti ima i neke povezanosti, ali one prave povezanosti, da ne bude posle: „Joj“ (smeh) 

Нема коментара:

Постави коментар