Странице

понедељак, септембар 18, 2017

MTS-ova tarifa za osobe sa invaliditetom na koju imaju pravo osobe oštećenog vida je skandalozna, sramna i baksuzna!

Slučajno nađoh na sajtu MTS-a tarifu za osobe sa invaliditetom.
Odmah me je ubacio na stranu na kojoj je tarifa za slepe osobe, pa iz puke radoznalosti uđoh da saznam o čemu se tu radi, šta nude...
Ono što sam zatim pročitala zapanjilo me je, pa poželeh da podelim s vama.


Dakle ovako:
Mesečna pretplata: 0.00.
Besplatni pozivi u okviru MTS mreže: 45. Minuta.
Besplatni pozivi izvan MTS mreže: 10. Minuta.

Ovo što ste do sad pročitali je, po meni, čist bezobrazluk.
Mogli su da naprave i ponudu uz mesečnu nadoknadu od dvesta ili trista dinara u kojoj će korisnik kao čovek imati bar petsto minuta u MTS mreži i sto van nje.
Ali nisu, baš su se pretrgli i to, naravno, nije sve!

Ne samo što je diskriminacija očigledna po tome što ne postoji u sklopu paketa ni jedan jedini, malecki megabajt interneta, nego ne postoji ni jedna jedina besplatna SMS poruka verovatno zato što ljudi iz MTS-a nisu upućeni u to da slepi sasvim normalno kuckaju poruke, surfuju internetom itd.

Dakle, ovo je neozbiljno, diskriminatorno i bezobrazno sa njihove strane.
Dozvolili su sebi da budu neprofesionalni.
Mislim da ću uskoro svoj pripejd MTS broj prebaciti u neku drugu mrežu, zato što mi, posle ovoga, ova više ne odgovara, a istini za volju ni ranije mi baš nije odgovarala zato što se gubi domet, internet je spor kao puž i još dosta toga...

Poenta priče nije u tome što smo nezahvalni, nego u tome što je ovo kao da kidaš mrvice hleba od preključe i bacaš ga glinenim golubovima.
Slepi nisu golubovi, već ljudi!

Autor teksta: Milica Janković

Нема коментара:

Постави коментар